Stümpel a Moravčík testovali pivo pre fanúšikov

0
265

Slovenské športové legendy a úspešní reprezentanti Jozef StümpelĽubomír Moravčík dostali pred športovou sezónou zodpovednú úlohu – ako prví mali ochutnať a zhodnotiť pivo určené fanúšikom. Ich verdikt znel jednohlasne: schvaľujeme! Fanúšikovskú 11-ku ako limitovanú edíciu  pripravila značka Corgoň, partner všetkých priaznivcov športu na Slovensku pri príležitosti blížiacich sa MS v ľadovom hokeji a historickej účasti slovenskej reprezentácie na ME vo futbale. Napínavé momenty počas zápasov našich reprezentantov s pohárom piva Corgoň Fanúšikovská 11% v ruke si fanúšikovia môžu vychutnať približne do konca júna vo vyše 500 vybraných puboch na Slovensku.

Športové legendy Ľubomír Moravčík a Jozef Stümpel pochádzajú z Nitry, kde sa pred 120 rokmi začala písať história piva Corgoň. Je preto celkom logické, že práve ich poverila značka piva Corgoň veľmi zodpovednou, ale zato príjemnou úlohou – otestovať a zhodnotiť limitovanú edíciu piva určenú pre fanúšikov pri príležitosti nadchádzajúcich športových sviatkov. Po ochutnaní novinky sa zhodli, že Corgoň Fanúšikovská 11-tka výborne doplní atmosféru športového zápolenia pri sledovaní hokejových či futbalových zápasov doma alebo v pube. „Charakteristická horká chuť piva Corgoň 10% mi lahodí. Inak tomu nie je ani v prípade Fanúšikovskej 11-tky, ktorá je ešte o čosi horkejšia,“ povedal bývalý slovenský futbalový reprezentant Ľubomír Moravčík, účastník MS 1990 v Taliansku.

 „Je to pivo, ktoré patrí k fandeniu. Počas šampionátu v Rusku si ho doprajem aj ja s priateľmi a môžem to odporučiť aj ostatným fanúšikom,“ doplnil ho hokejista Jozef Stümpel, majster sveta z roku 2002. Pivo Corgoň Fanúšikovská 11% má vyššiu horkosť, plnú chuť a obsah alkoholu „tak akurát“ na vychutnávanie počas celého zápasu.

Corgon_11_POSTER_A2 ri.indd

„Pivo neodmysliteľne patrí k športovým vrcholom, ktorými sú v tejto sezóne hokejové MS a futbalové ME. Na tieto udalosti sa teší každý fanúšik, a limitovaná edícia piva Corgoň Fanúšikovská 11-ka tu je pre nich, aby si ich vychutnali ešte intenzívnejšie. Teší nás, že športové legendy Jozef Stümpel s Ľubomírom Moravčíkom pivo vytvorené špeciálne pre fanúšikov bez zaváhania odobrili,“ hovorí František Suchan, brand manažér značky Corgoň.

Spolu s pivnou novinkou sa môžu fanúšikovia športu a piva Corgoň tešiť aj na nový dizajn kríglov. Po niekoľkých rokoch totiž známe krígle v tvare valca vystriedajú nové. „Nové krígle majú tradičnejší, pivnejší a mužskejší tvar. Je radosť sa z nich napiť. Prvýkrát budú v prevádzkach dostupné konzumentom spolu s naším fanúšikovským pivom,“ dodáva František Suchan.


heinekenoficialHeineken Slovensko je viac ako 16  rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni približne 40 %. Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú pivnú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň a Kelt, regionálny Martiner, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados.
Od roku 2015 sa HEINEKEN Slovensko stal výrobcom najpredávanejšieho cideru na svete, značky Strongbow, ktorý vyrába v pivovare Hurbanovo a dodáva na trhy strednej a východnej Európy.
(BN)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here