Slovenský trh so ciderom obohatí domáca novinka

0
1402

Na slovenský trh so ciderom prichádza nová značka. Ponuku obohatí slovenský cider s „prefíkaným“ názvom Lišiak zo Sadu Sajder, ktorý sa od februára tohto roku vyrába v Hurbanove. Tento alkoholický nápoj je vyrobený kvasením prírodnej jablkovej šťavy a na trh prichádza v dvoch chuťových variantách typicky slovenského ovocia – jablko a hruška. Obe príchute sú od marca tohto roku dostupné v balení v tradičnej 0,5l sklenej vratnej fľaši a v obľúbenej plechovke s objemom 0,5l. Chuť Lišiaka zo sadu je vyladená preferenciám slovenských konzumentov a novinka Slovákom ponúka domácu kvalitu za dobrú cenu.

Slovenský cider Lišiak zo Sadu Sajder je vyrobený podľa originálnej receptúry, ktorá lahodí chutiam slovenských konzumentov. Lišiak zo Sadu Jablko je spojením sladších a kyslejších odrôd jabĺk, ktoré dáva vyniknúť sviežej jablkovej chuti nápoja. Lišiak zo Sadu Hruška je vďaka pridaniu prírodnej hruškovej šťavy typický sladšou ovocnou chuťou sadového ovocia. Svojím charakterom, typom obalu, slovenským názvom a aj príjemnou cenou približuje Lišiak zo sadu nápoj známy vo svete širokému okruhu konzumentov na Slovensku.

„Náš nový sajder je skutočne lišiacky prefíkaný. Zobral nápoj populárny vo svete a prispôsobil ho slovenskému konzumentovi, ktorý má radšej menej sladké chute,“ hovorí Peter Nikodem, brand manažér značky Lišiak zo sadu a pokračuje: „Chuť Lišiaka je ovocne sladká, ale zasa nie priveľmi, jeho príchute sú typicky slovenské a balenia dôverne známe, názov produktu prečítajú naozaj všetci, a čo je najdôležitejšie, je vyrobený na Slovensku.“

Vo svete si nápoj cider získava čoraz väčšiu popularitu vďaka svojej osviežujúcej, príjemne sladkej chuti, ktorú oceňujú milovníci vína, piva, ako aj nepivári. Na slovenskom trhu sa tento segment otvoril začiatkom roku 2015, kedy spoločnosť HEINEKEN Slovensko uviedla na trh cider Strongbow. Ten v súčasnosti dosahuje objemový podiel vo svojej kategórii takmer 85%*. Lišiak zo sadu je v poradí druhou značkou cideru v portfóliu HEINEKEN Slovensko, ktorá oslovuje tradičnejších konzumentov aj z menších miest či širších vekových skupín. „Cider je pre Slovákov stále pomerne málo známy nápoj, aj u nás však táto kategória vykazuje potenciál ďalšieho rastu. So slovenským ciderom Lišiak zo sadu oslovujeme konzumentov, pre ktorých je domáci pôvod produktu dôležitý, a ktorí ocenia domácu kvalitu za dostupnú cenu,“ vysvetľuje Peter Nikodém.

Slovenský cider Lišiak zo Sadu Sajderje osviežujúci alkoholický nápoj vyrobený kvasením prírodnej jablkovej šťavy . Obsahuje 4,5% alkoholu, najlepšie chutí vychladený na teplotu 4 – 5°C a podávaný na ľade. Na slovenskom trhu je dostupný od polovice marca v dvoch príchutiach sadového ovocia a v dvoch typoch balení. Odporúčaná maloobchodná cena pre Lišiak zo sadu v 0,5l plechovke je 0,79 EUR, v 0,5l vratnej fľaši je to 0,69 EUR.

* Zdroj: Nielsen, 02/2016 – 01/2017 – Total SK Food, okrem siete Metro

Heineken Slovensko je viac ako 17 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni približne 40 %. Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú pivnú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň a Kelt, regionálny Martiner, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados.
Od roku 2015 sa HEINEKEN Slovensko stal výrobcom najpredávanejšieho cideru na svete, značky Strongbow, ktorý vyrába v pivovare Hurbanovo a dodáva na trhy strednej a východnej Európy.