Aperol mení vzhľad

0
650

Aperol, kultový oranžový taliansky likér, predstavil novú modernú identitu značky. Nová fľaša a logo vzdávajú hold storočnej histórii a značke, ktorá priviedla na svet Aperol. Ten sa stal základom celosvetovo populárneho drinku Aperol Spritz.

Novú etiketu a logá značiek Aperol a Aperol Spritz navrhla milánska agentúra Robilant Associati.

V logu je po novom zvýraznený rok založenia značky. Práve v roku 1919 bratia Barbierovci po sedemročnom experimentovaní priviedli na svet oranžový likér Aperol, ktorý si dnes ľudia po celom svete spájajú s originálnym miešaným nápojom Aperol Spritz. Fľaša prešla drobnými úpravami, no zachovala si svoj charakteristický tvar. Nová etiketa tiež dostala secesný nádych a oslavuje severotaliansku Padovu, mesto v ktorom Aperol vznikol a kde ho mohli ľudia v roku 1919 po prvýkrát ochutnať na miestnom trhovisku.

„Popularita drinku Aperol Spritz na slovenskom a českom trhu stále rastie, rovnako ako vlani aj tento rok očakávame dvojciferný rast značky. Aj preto je dôležité, aby sme držali krok s dobou a trendami. Preto ma teší, že spoločnosť Gruppo Campari pristúpila k osvieženiu značky, ktoré, ako verím, osloví skalných priaznivcov aj nových spotrebiteľov,“ hovorí Eva Zakálová, brand manažérka značky pre SR a ČR. Nová fľaša Aperolu bude na slovenskom a českom trhu k dispozícií od júna 2017.

Nový vzhľad kladie dôraz na jedinečný pôvod a takmer storočnú históriu značky a zároveň vzdáva poctu zakladateľom, ktorým trvalo sedem rokov, kým vytvorili tento nezameniteľný nápoj.